کارلو آنچلوتی: ابراهیموویچِ «جنگجو» درست درک نمی شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: ابراهیموویچِ «جنگجو» درست درک نمی شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: ابراهیموویچِ «جنگجو» درست درک نمی شود

کارلو آنچلوتی با دفاع از زلاتان ابراهیموویچ، مدعی شد که وی یک «حرفه ای بزرگ» است که رفتار و اعمال اش به اشتباه تعبیر می شوند.

طرفداری- به نقل از وب‌سایت «ساکروی»، آنچلوتی و زلاتان هر دو از عناصر کلیدی پی اس جی در فصل 13-2012 بودند؛ فصلی که پاریسی ها توانستند لیگ 1 فرانسه را فتح کنند. رفتار ابراهیموویچ در سرتاسر دوران بازیگری اش - چه در درون و چه در خارج از زمین - خالق حاشیه بوده است. شایعاتی از درگیری ها و مشاجرات با هم تیمی ها، سرمربی ها و رقبا در گذشته شنیده شده اند.

مدافع کناری مارسی، راد فانی، اوایل این ماه مدعی شد که قبلاً می خواسته ابراهیموویچ را «با مشت بزند». ایبرا یکشنبه پس از تساوی 1-1 پی اس جی با لیون مصاحبه ای را ناتمام گذاشت. اما آنچلوتی معتقد است هرگونه انتقاد از این بازیکن نامنصفانه است.

وی به نشریه «اشپورت بیلد» گفت: "او جوک می گوید و مرد بسیار سرزنده ای است، فقط شوخی می کند. اما تصویری که مردم از او دارند کاملاً غلط است. یک بار از من پرسید که آیا به خدا اعتقاد دارم؟ خب من هم جواب دادم بله، او سپس از من پرسید آیا فکر می کنی من [خدا] هستم؟

"او شوخی کردن را دوست دارد و اینطور آدمی است اما از درون یک حرفه ای بزرگ است. او از نوع پیروز، یک جنگجو و یک رهبر درون تیم است. مهاجمین بسیار اندکی مانند او به خاطرم می آیند که ترجیح می دهند به جای گل زنی، یک پاس زیبا بدهند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | 9:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.